اینم بی عنوانه عامو!!!مطلب ارسالی ازsamy7khat
ﻋـــﺎﺷـــﻘﺎﻧــﻪ ﻫــﺎ 92
ﻣـــﺘﻦ ﻫـــﺎﯼ ﺯﯾﺒـــﺎ ﻭﻋـــﺎ ــﺸـــﻘﺎﻧــﻪ
درباره وبلاگ


به وبلاگ " ﻋـــﺎﺷـــﻘﺎﻧــﻪ ﻫــﺎ 92 " خوش آمدید.

پيوندها
ستاره ی شرق
محمد و مونا
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه ها 92 و آدرس asheghaneha92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 68
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 185
بازدید کل : 4137
تعداد مطالب : 84
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
امیرمحمد کاظمی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
22 آذر 1392برچسب:, :: 18:51 :: نويسنده : امیرمحمد کاظمی

خسته و پرشانم در غم تو گريانم
از همه گريزانم تا نهد زتن جانم
تو كه گفتي به پيش من بمان
چرا چنين نهان مرا به حال خود رها كردي
چرا نديده اي كه از دلت فراغ رود به آسمان
چه گويدم مرا فدا كردي
مگر كه جان به لب رسد  كه يادت از نطر رود
چرا تو بي خبر زما رفتي
چه ميشود عيان شوي مرا عزيز جان شوي
بگو چرا بگو كجا رفتي
ديده بر رهت دارم در دل شب تارم
در غم تو بيمارم تا دوباره برگردي
به هر كلام رفته اي به يك بهانه رفته اي
دلم نشانه رفته اي بجويتم زبي نشان ها
دوباره به پيش من بيا
ببين كه ميشود  به پا نواي شور و نغمه ها
به كوه و دشت و آسمان ها
ببين كه دل شكسته ام به گوشه اي نشسته ام
به جز تو دل نبسته ام دمي بمان به پيش من عزيز جانم
زديده خون شود روان به يادت اي اميد جان
زچشم من نشو نهان كه در فراغ روي تو رسد خزانم
ديده بر رهت دارم در دل شب تارم
در غم تو بيمارم تا دوباره برگردي

متن اهنگ عزیز جان از فریدون اسرایی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: